...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Romans z kokainą

26,15 zł
Producent: M. Agiejew
EAN: 9788363035235
ISBN/ISSN: 978-83-63035-23-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (7 szt.)
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

„Romans z kokainą” to entuzjastycznie przyjęta przez krytykę opowieść o nałogu, o ludzkim losie, o upadku człowieka. Akcja powieści rozgrywa się w Rosji, na początku XX w. Jej bohaterem i narratorem jest młody Rosjanin, Wadim Maslennikow, który popada w uzależnienie od kokainy. Autorem „Romansu z kokainą” jest prawdopodobnie Mark Lewi (ok. 1900-1973). Część krytyków sądzi, że powieść wyszła spod pióra samego Vladimira Nabokova. Kto naprawdę ukrył się pod pseudonimem M. Agiejew? Do dziś nie wiadomo. Książka została wydana w wersji dwujęzycznej — zawiera pełny rosyjski tekst powieści wraz z polskim tłumaczeniem. Fragment powieści: „Nie wiem, czy to skutek działania wody, papierosa czy kolejnej dawki kończącej się już kokainy, ale w każdym razie czuję, że moje ciało, lękliwe, zlodowaciałe i chwiejnie poruszające się, starające się niczego nie przewrócić i nie zrzucić, że moje zziębłe nogi, macające drogę jakby podłoga była z lodu, że cały mój dziwny, chorobliwy stan, że wszystko to jest tylko żałosnym naczyniem, do którego wlano cicho szalejącą radość. Język książki: polski, rosyjski
Wydawnictwo 44.PL
Liczba stron 263
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.