...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Rodzinna Rzeczpospolita

41,90 zł
EAN: 9788393551316
ISBN/ISSN: 978-83-935513-1-6
Produkt niedostępny
Waga:0.42 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka przedstawiająca historie 10 architektów wolności gospodarczej z ich własnej perspektywy. Opowiadają o swoich zmaganiach z dziedzictwem przeszłości, tradycji i o tym, jak wykorzystali atuty rodzinnych firm na wolnym rynku w latach 90. W książce znalazły się głębokie, często bardzo intymne rozmowy z Andrzejem Blikle, Janem Jabłkowskim, Januszem Kasztelewiczem, Wojciechem Krukiem, Stanisławem Hanem, Piotrem Voelkelem, Zbigniewem Grycanem, Adamem i Jerzym Krzanowskimi, Andrzejem Baranowskim i Zofią Drohomirecką. To nie jest książka o biznesie, ale o życiu. Bohaterowie opowiadają szczerze, bez zbędnej mitologizacji własnych dokonań, Książka jest kompleksowym podsumowaniem ostatniego ćwierćwiecza polskiego kapitalizmu, niepowtarzalnym zapisem wrażeń i odczuć jego najważniejszych postaci i jednocześnie - przewodnikiem dla młodych przedsiębiorców, którzy chcieliby przebić się w trudnym świecie biznesu. To zapis historycznego świadectwa najważniejszych postaci polskiej transformacji, którzy opowiadają o wartościach obecnych w firmach rodzinnych, które zazwyczaj nie pojawiają się w świecie wielkich korporacji.
Wydawnictwo MEDIA OBOK
Rok wydania 2015
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.