...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Responsywne strony WWW

34,55 zł
EAN: 9788324692378
ISBN/ISSN: 978-83-246-9237-8
Produkt niedostępny
Waga:0.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Strony WWW dla każdego urządzenia! Responsywne strony WWW potrafią dopasowywać się do rozmiaru ekranu użytkownika. Niezależnie od tego, czy korzysta on ze stacjonarnego komputera z dużym monitorem, laptopa czy smartfona, zawsze może bez utraty kluczowej zawartości przeglądać ulubione witryny. Responsywność była do niedawna tylko dodatkiem do tworzonych stron — miała po prostu miło zaskoczyć klientów. Obecnie to standard usług WWW. Z tej unikalnej książki dowiesz się, jak sprawnie tworzyć responsywne serwisy. Nauczysz się stosować płynne siatki oraz korzystać z tych gotowych: 960 Grid System, 320 and Up oraz Bootstrap. Zrozumiesz, w jaki sposób działają responsywne strony, które nie tylko dostosowują swój układ do rozmiaru ekranu, lecz także adaptują dostarczane materiały multimedialne, głównie zdjęcia. W kolejnych rozdziałach znajdziesz obszerne omówienie tych zagadnień. W końcu dowiesz się, jak stworzyć własny elastyczny szablon oraz jakie są dostępne gotowe rozwiązania. Ta książka jest obowiązkową lekturą każdego dewelopera stron WWW, który chce być na czasie oraz korzystać z dobrodziejstw responsywnych stron!
Wydawnictwo HELION
Liczba stron 152
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.