...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaPrawoRekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników

Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników

93,45 zł
EAN: 9788326489631
ISBN/ISSN: 978-83-264-8963-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W publikacji przedstawiono najważniejsze elementy procesu rekrutacji i selekcji z punktu widzenia najnowszych międzynarodowych badań naukowych z tej dziedziny. Autor kompleksowo, przystępnie i z humorem omawia m.in. takie tematy jak:
psychologia rekrutacji i selekcji,
analiza pracy a modelowanie kompetencji,
efektywność pracy i jej pomiar,
testy psychometryczne,
badanie zachowania w selekcji kandydatów,
zbieranie i kombinacja danych.
Menedżerowie i specjaliści HR znajdą w tej książce opis sposobów zwiększenia skuteczności i ograniczenia kosztów rekrutacji i selekcji, przydatne wskazówki, przykładowe narzędzia i pytania testów selekcyjnych, studenci i wykładowcy - pierwszy systematyczny przegląd wiedzy naukowej na temat rekrutacji i selekcji oraz jej przełożenie na praktykę, a osoby poszukujące pracy - informacje i rady oparte na badaniach na temat skuteczności zachowań kandydatów chcących pozyskać pracę oraz typowych zachowań rekruterów.
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Rok wydania 2016
Liczba stron 248

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.