...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaPrawoRekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników
W publikacji przedstawiono najważniejsze elementy procesu rekrutacji i selekcji z punktu widzenia najnowszych międzynarodowych badań naukowych z tej dziedziny. Autor kompleksowo, przystępnie i z humorem omawia m.in. takie tematy jak:
psychologia rekrutacji i selekcji,
analiza pracy a modelowanie kompetencji,
efektywność pracy i jej pomiar,
testy psychometryczne,
badanie zachowania w selekcji kandydatów,
zbieranie i kombinacja danych.
Menedżerowie i specjaliści HR znajdą w tej książce opis sposobów zwiększenia skuteczności i ograniczenia kosztów rekrutacji i selekcji, przydatne wskazówki, przykładowe narzędzia i pytania testów selekcyjnych, studenci i wykładowcy - pierwszy systematyczny przegląd wiedzy naukowej na temat rekrutacji i selekcji oraz jej przełożenie na praktykę, a osoby poszukujące pracy - informacje i rady oparte na badaniach na temat skuteczności zachowań kandydatów chcących pozyskać pracę oraz typowych zachowań rekruterów.
psychologia rekrutacji i selekcji,
analiza pracy a modelowanie kompetencji,
efektywność pracy i jej pomiar,
testy psychometryczne,
badanie zachowania w selekcji kandydatów,
zbieranie i kombinacja danych.
Menedżerowie i specjaliści HR znajdą w tej książce opis sposobów zwiększenia skuteczności i ograniczenia kosztów rekrutacji i selekcji, przydatne wskazówki, przykładowe narzędzia i pytania testów selekcyjnych, studenci i wykładowcy - pierwszy systematyczny przegląd wiedzy naukowej na temat rekrutacji i selekcji oraz jej przełożenie na praktykę, a osoby poszukujące pracy - informacje i rady oparte na badaniach na temat skuteczności zachowań kandydatów chcących pozyskać pracę oraz typowych zachowań rekruterów.
Wydawnictwo
WOLTERS KLUWER
Rok wydania
2016
Liczba stron
248
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.