...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Rekrutacja do szkół 2016/2017

82,95 zł
EAN: 9788380922617
ISBN/ISSN: 978-83-8092-261-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.54 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

PRAWO NIE MUSI BYĆ TRUDNE
Od roku szkolnego 2016/2017 nabór do publicznych szkół oraz publicznych placówek artystycznych odbywa się na nowych zasadach. Publikacja Rekrutacja do szkół 2016/2017 zawiera praktyczne wyjaśnienia i wskazówki specjalistów oraz procedury i wzory dokumentów, które ułatwią przeprowadzenie krok po kroku postępowania rekrutacyjnego z uwzględnieniem wszystkich najważniejszych terminów, kompetencji organu prowadzącego i dyrektora oraz praw i obowiązków rodziców. Wersja on-line pozwoli na szybkie przygotowanie odpowiedniej dokumentacji.
Dyrektorze, dowiesz się m.in.:
- czy rady gmin muszą podjąć uchwały o przyjmowaniu kandydatów spoza obwodu do szkół podstawowych lub gimnazjów,
- czy organ prowadzący placówki specjalne ustala harmonogram czynności rekrutacyjnych,
na jakiej podstawie i do której klasy przyjąć ucznia powracającego do Polski z innego kraju,
- czy po zmianie przepisów statut zespołu szkolno-przedszkolnego powinien zawierać zasady rekrutacji,
- w jaki sposób dyrektor powinien przeprowadzić rekrutację do nowo otwieranej od września 2016 r. klasy sportowej w publicznym gimnazjum.
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Rok wydania 2016
Liczba stron 186

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.