...jest pusty
Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego. Moja praca dydaktyczna w ciągu dwudziestu lat obejmowała nauczanie w szkole policealnej, współtworzenie podstawy programowej, tworzenie programów nauczania dla zawodu technik organizacji reklamy. Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.Leksykon opracowałam z myślą o tych, którzy stwierdzili, że potrzebna jest im szersza znajomość zagadnień związanych z organizacją reklamy, kreowaniem i realizacją działań reklamowych, perswazją i skutecznym komunikowaniem reklamowym, funkcjonowaniem percepcji pamięci i uwagi konsumenta, prowadzeniem badań reklamowych i konsumenckich itp. a przede wszystkim z tworzeniem wizualnych i audiowizualnych form reklamy. Celem tej książki jest dostarczenie najbardziej istotnych informacji w sposób możliwie najszybszy i najbardziej przystępny.
Wydawnictwo
ADAM
Rok wydania
2011
Liczba stron
324
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.