...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliPrzedszkoleRazem damy sobie radę! W drodze do zintegrowanego społeczeństwa

Razem damy sobie radę! W drodze do zintegrowanego społeczeństwa

23,00 zł
EAN: 9788302102394
ISBN/ISSN: 978-83-02-10239-4
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2009
stron 152
Książka ta włącza się w nurt ogólnoświatowej dyskusji, która dotyczy integracji społecznej i edukacyjnej dzieci z obciążeniami biologicznymi i społecznymi. Prowadzone przez autorkę wieloletnie teoretyczne i praktyczne badania jednoznacznie pokazują, że im wcześniej nauczyciele i rodzice zaczną kształtować w dzieciach postawy prointegracyjne, tym bardziej zadowalający efekt zostanie osiągnięty. Niepełnosprawność, przewlekłe choroby, obciążenia środowiskowe, zaburzenia emocjonalne to problemy, które dotyczą niemal każdej grupy przedszkolnej czy klasy. Książka daje nauczycielom, a także rodzicom konkretne wskazówki, co zrobić, by pomóc tym dzieciom w zaakceptowaniu ich przez resztę rówieśników, jak ma reagowaćgrupa na niepełnosprawnego czy zbyt agresywnego kolegę. Niezbędnym narzędziem w pracy nauczyciela są scenariusze ćwiczeń, rozwijających tolerancję, empatię, samoocenę i przeciwdziałających agresywności u dzieci.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2009
Liczba stron 152

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.