...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoriaRamię w ramię: US Army i Wehrmacht przeciwko SS

Ramię w ramię: US Army i Wehrmacht przeciwko SS

41,79 zł
EAN: 9788324147977
ISBN/ISSN: 978-83-241-4797-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.27 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Ostatnia i najbardziej niezwykła bitwa II wojny światowej. Maj 1945. Hitler nie żyje. Trzecia Rzesza leży w gruzach. Żaden aliancki żołnierz nie chce być tym ostatnim, który zginie w walce z Niemcami. Ale kapitan Jack Lee i jego ludzie mają jeszcze jedną misję: muszą ocalić francuskich mężów stanu przetrzymywanych przez esesmanów w tyrolskim zamku. Tak zaczyna się najbardziej nieprawdopodobna bitwa II wojny światowej. Niewielki oddział amerykańskich czołgistów walczy z fanatycznymi oddziałami Waffen SS w obronie zamku Itter i przetrzymywanych tam Francuzów. Wśród więźniów są politycy (w tym dwóch byłych nienawidzących się premierów), generałowie, ich żony i kochanki. U boku Amerykanów stają żołnierze Wehrmachtu… Oparta na oficjalnych amerykańskich, francuskich i niemieckich archiwaliach, pamiętnikach i relacjach uczestników wydarzeń to prawdziwa historia najbardziej niewyobrażalnego, bezprecedensowego sojuszu i wspólnej desperackiej walki wrogów w II wojnie światowej.
Wydawnictwo AMBER
Rok wydania 2013
Liczba stron 288

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.