...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaAudiobookiRajska jabłoń. Audiobook CD.

Rajska jabłoń. Audiobook CD.

28,25 zł
EAN: 9788376990361
ISBN/ISSN: 978-83-7699-036-1
Produkt niedostępny
Waga:0.11 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Druga powieść z cyklu "dylogii warszawskiej", publikowana najpierw w odcinkach na łamach "Gazety Polskiej", a następnie wydana w formie książkowej w 1935 roku. Powieść składa się z serii epizodów, przedstawiających kolejne, tragiczne losy trzech dziewcząt z Nowolipek: Kwiryny, Bronki i Amelki. Jest początek lat dwudziestych. Kwiryna jest żoną Romana, kupuje kamienicę, jednak zapisuje dom wyłącznie na siebie, bojąc się rozrzutności męża. Jej zazdrość doprowadza do rozpadu małżeństwa i śmierci męża. Pani Raczyńskiej, matce Amelki, udało się wydać córkę za bogatego aptekarza z Leszna, jednak Amelia – chora na pogłębiającą się anemię – zdradza męża, wdając się najpierw w romans z Andrzejem, następie z prowizorem Janem Cichockim. Wyznaje mężowi prawdę, a następnie truje go weronalem. Bronka pracuje jako sekretarka w Towarzystwie Dobroczynności, jednak panie działające w Towarzystwie skarżą się, że ładna sekretarka "bałamuci" im mężów. Porzuca więc pracę i wdaje się w liczne romanse. Ginie wpadając pod jadący samochód. 19 godzin 13 minut (1CD, Mp3) 62 części czyta: Beata Rakowska
Wydawnictwo MTJ

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.