...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Radio publiczne w Europie

52,40 zł
EAN: 9788375615173
ISBN/ISSN: 978-83-7561-517-3
Produkt niedostępny
Waga:0.40 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka zawiera najważniejsze informacje dotyczące radia publicznego w Europie, które pozwalają zarówno na opis, jak i analizę kondycji tego medium na naszym kontynencie. Użycie określenia „radio publiczne” od razu informuje o tym, że chodzi tu o demokratyczną część Europy, a nie cały kontynent, ponieważ w wielu krajach niedemokratycznych nadal działają media państwowe, co zupełnie inaczej sytuuje je w stosunku do władz.Ponadto użycie @ w tytule sugeruje, że nie da się dzisiaj omawiać i analizować jakiegokolwiek medium bez uwzględnienia roli, jaką odgrywa internet. Radio nie jest tu wyjątkiem. Według Autora książka jest przeznaczona przede wszystkim dla ludzi radia, ludzi pracujących w tym medium, jak również dla osób, które to medium badają. Moim zdaniem ważnym adresatem tej książki są także studenci dziennikarstwa i dziedzin pokrewnych. Oceniając bardzo wysoko wartość książki, pisanej z perspektywy nadawcy i właściciela mediów, należałoby życzyć sobie wydania książki o podobnej objętości i rozmaitości podejmowanych zagadnień, która byłaby napisana z perspektywy odbiorcy. Myślę, że byłoby to bardzo dobre dopełnienie wiedzy na temat radia jako medium.
Wydawnictwo POLTEXT
Liczba stron 244
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.