...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiPunkty spustowe i łańcuchy mięśniowo-powięziowe w osteopatii i terapii manualnej

Punkty spustowe i łańcuchy mięśniowo-powięziowe w osteopatii i terapii manualnej

104,90 zł
EAN: 9788375793307
ISBN/ISSN: 978-83-7579-330-7
Produkt niedostępny
Waga:1.29 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Układ mięśniowy jest często pomijany jako możliwa przyczyna wielu dolegliwości, zwłaszcza narządów ruchu. Tymczasem mięśnie i występujące w nich punkty spustowe niejednokrotnie współodpowiadają za powstawanie i przewlekły charakter dolegliwości bólowych. Istotne są zaburzenia statyczne, które mogą prowadzić do zaburzeń funkcjonalnych całego aparatu ruchu, a w szczególności kręgosłupa. Nowe wydanie zostało rozszerzone o rozdział o statyce oraz opis ćwiczeń rozciągających, które są skutecznym elementem terapii punktów spustowych. Ćwiczenia takie umożliwiają aktywne włączenie pacjenta do terapii. Dodatkowo może on wykonywać niektóre z nich sam w domu. Rozszerzone i uaktualnione wydanie bestsellerowej książki Punkty spustowe i łańcuchy mięśniowo-powięziowe w osteopatii i terapii manualnej to obowiązkowa lektura dla fizjoterapeutów, chiropraktyków, osteopatów i terapeutów.
Wydawnictwo GALAKTYKA
Wydawnictwo GALAKTYKA
Rok wydania 2010
Rok wydania 2010
Liczba stron 252
Liczba stron 252

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.