...jest pusty
Wydanie 2008
stron 372
format 12 x 19,5 cm
oprawa broszurowa
Pucka to żywy obraz socjalistycznej Polski oglądany z perspektywy polskiej Żydówki, która w zakończeniu powieści z ciężkim sercem opuszcza kraj w 1969 roku. Proces dojrzewania pełnej dynamizmu i głodu życia tytułowej Pucki, jej wewnętrzne zmagania obserwujemy na tle trudnych relacji z matką wynikających z tragizmu wojennych losów, ale również z prozy życia wspólnego pokoju mieszkania dzielonego z inną rodziną. Przypieczętowana konfrontacją z falą antysemityzmu końca lat `60. Z tego tła wyłania się, jakby przy okazji, obraz stosunków polsko-żydowskich. Powieść oparta jest na motywach autobiograficznych. Wiele postaci to autentyczne, w niektórych przypadkach rozpoznawalne osoby i osobistości polskiego życia kulturalnego tamtych lat. Akcja toczy się w różnych miejscach Polski, ale przede wszystkim w Krakowie, wielkiej miłości bohaterki - i autorki.
stron 372
format 12 x 19,5 cm
oprawa broszurowa
Pucka to żywy obraz socjalistycznej Polski oglądany z perspektywy polskiej Żydówki, która w zakończeniu powieści z ciężkim sercem opuszcza kraj w 1969 roku. Proces dojrzewania pełnej dynamizmu i głodu życia tytułowej Pucki, jej wewnętrzne zmagania obserwujemy na tle trudnych relacji z matką wynikających z tragizmu wojennych losów, ale również z prozy życia wspólnego pokoju mieszkania dzielonego z inną rodziną. Przypieczętowana konfrontacją z falą antysemityzmu końca lat `60. Z tego tła wyłania się, jakby przy okazji, obraz stosunków polsko-żydowskich. Powieść oparta jest na motywach autobiograficznych. Wiele postaci to autentyczne, w niektórych przypadkach rozpoznawalne osoby i osobistości polskiego życia kulturalnego tamtych lat. Akcja toczy się w różnych miejscach Polski, ale przede wszystkim w Krakowie, wielkiej miłości bohaterki - i autorki.
Wydawnictwo
JACEK SANTORSKI & CO
Rok wydania
2008
Liczba stron
372
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.