...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaPsychologia wpływu mediów .Wybrane teorie, metody, badania

Psychologia wpływu mediów .Wybrane teorie, metody, badania

32,85 zł
EAN: 9788373086524
ISBN/ISSN: 978-83-7308-652-4
Produkt niedostępny
Waga:0.46 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2007
format B5
stron 200
oprawa twarda, szyta


Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza skutkami i mechanizmami ich działania.
W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień, skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.
Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań oraz w sposobach prowadzenia badań. Z opracowania mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, osoby zarządzające mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęcić do refleksji na temat procesów psychologicznych czy społecznych, które sami inicjują poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w publikacji znaleźć coś dla siebie.
Wydawnictwo IMPULS
Rok wydania 2007
Liczba stron 200

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.