...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaPsychologia przyjaźni. Doświadczenia kobiet i mężczyzn

Psychologia przyjaźni. Doświadczenia kobiet i mężczyzn

47,25 zł
EAN: 9788380850835
ISBN/ISSN: 978-83-8085-083-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (10 szt.)
Waga:0.38 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Lektura książki wiąże się z poszukiwaniem odpowiedzi na pytania dotyczące tego, czym jest przyjaźń według kobiet i mężczyzn, jakie są związane z nią korzyści oraz czy możliwa jest przyjaźń między kobieta i mężczyzną. Pogłębiona analiza psychologiczna doświadczenia przyjaźni pozwoliła poznać jego specyfikę z uwzględnieniem różnic płciowych. Jakościowe badania zjawiska przyjaźni umożliwiło stworzenie wzorców ukazujących obraz przyjaźni z perspektywy kobiet i mężczyzn, co finalnie stało się podstawą ich wzajemnego porównania. Prezentowane badania psychologiczne mają na celu poznanie i zrozumienie sensu i znaczenia przyjaźni w życiu człowieka. Ukazują, jaką pełni ona rolę i jakie ma znaczenie dla danej osoby w konkretnych sytuacjach życiowych.
Publikacja zainteresuje nauczycieli akademickich, studentów oraz wszystkich odbiorców pragnących poznać znaczenie przyjaźni w życiu człowieka oraz jej specyfikę ze względu na płeć.
Wydawnictwo DIFIN
Rok wydania 2016
Liczba stron 240

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.