...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaPsychologia pozytywnej komunikacji

Psychologia pozytywnej komunikacji

21,95 zł
EAN: 9788374892209
ISBN/ISSN: 978-83-7489-220-9
Produkt niedostępny
Waga:0.14 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2009
stron 140
format 13,5 × 16,5 cm
oprawa miękka


Dzięki tej książce poznasz sekrety dobrego komplementu. Dowiesz się: - od czego trzeba zacząć, - co mówić, kiedy i jak, - jak przyjmować komplementy. Komplement bywa utożsamiany z pochlebstwem i często wzbudza podejrzenie, że jego autor ma nieszczere intencje. Zazwyczaj wprawia rozmówcę w zakłopotanie, czasem nawet w zażenowanie. Dlaczego? Autorka proponuje powrót do zapomnianej sztuki prawienia komplementów. Wszystkiego w życiu jakoś się uczymy, czemu więc nie nauczyć się, jak być dla siebie miłym na co dzień? Mówienie komplementów jest elementem pozytywnej komunikacji. Utwierdza drugiego człowieka w tym, co w nim cenne i dobre, a nawet wydobywa te pozytywne wartości na światło dzienne.
Wydawnictwo GWP
Rok wydania 2009
Liczba stron 140

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.