...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaOpowiadaniaPrzyjaciółka z młodości. /oprawa twarda/

Przyjaciółka z młodości. /oprawa twarda/

47,15 zł
Producent: Alice Munro
EAN: 9788308052860
ISBN/ISSN: 978-83-08-05286-0
Produkt niedostępny
Waga:0.55 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Laureatka Literackiej Nagrody Nobla 2013! Alice Munro w doskonałej formie! Kolejna na polskim rynku książka mistrzyni krótkiej formy literackiej, laureatki Bookera. „Przyjaciółka z młodości” to dziesięć niezwykłych, hipnotyzujących czytelnika opowiadań o tym, co dla każdego z nas najważniejsze, ale i najbardziej tajemnicze: o miłości, tęsknocie, umieraniu, przypadkach rządzących naszym życiem... Prawdziwa literacka uczta dla wielbicieli magii słowa i niezapomnianych wrażeń. Za swoją ostatnią - jak sama twierdzi - i najbardziej osobistą książkę „Drogie życie” kanadyjska autorka otrzymała niedawno prestiżową nagrodę Trillium Book Award, którą niemal ćwierć wieku temu (w 1990 roku) wyróżniono właśnie tom „Przyjaciółka z młodości”. „Fantastyczny zbiór opowiadań, pięknie napisany, grający na najgłębszych uczuciach.” Michiko Kakutani, "New York Times" „Czytelnikom, dla których będzie to pierwszy kontakt z Kanadyjką, zazdroszczę rozkoszy odkrywania jednej z najświetniejszych Ameryk współczesnej prozy.” Ignacy Karpowicz, "Gazeta Wyborcza".
Wydawnictwo WYDAWNICTWO LITERACKIE
Rok wydania 2013
Liczba stron 436

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.