...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaReligiePrzewodnicy do nieba. Jan Paweł II i Jan XXIII

Przewodnicy do nieba. Jan Paweł II i Jan XXIII

10,40 zł
EAN: 9788375694970
ISBN/ISSN: 978-83-7569-497-0
Produkt niedostępny
Waga:0.08 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niniejsza publikacja prezentuje sylwetki dwóch wielkich papieży. Zestawiając ich historię życia oraz nauczanie, ukazujemy ich duchowe przesłanie. Jan XXIII i Jan Paweł II stali na czele Kościoła w czasach "radykalnych transformacji". Obaj krzewili ideę godności człowieka i postawili sobie za cel walkę o miłosierdzie na świecie, co podkreślił dzień ich kanonizacji - Niedziela Miłosierdzia Bożego. Jan XXIII - wbrew temu, co o sobie mówił - był nie tylko "pulchnym staruszkiem z dużym nosem", ale również specjalistą w dziedzinie historii Kościoła i wytrawnym dyplomatą. Sądzono, że będzie przejściowym następcą św. Piotra, a tymczasem zaskoczył wszystkich, zwołując II Sobór Watykański. Jan Paweł II, jako niestrudzony głosieciel Dobrej Nowiny, przemierzał świat, by "umacniać braci w wierze". Był także nietuzinkowym pisarzem i świetnym mówcą, który wzywał ludzi do wpatrywania się w Chrystusa Odkupiciela oraz życia bez lęku w promieniach Bożego miłosierdzia i pod czujnym okiem Maryi.
Wydawnictwo RAFAEL DOM WYDAWNICZY
Rok wydania 2014
Liczba stron 48

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.