...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaPrzestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i – co ważne – potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.
Wydawnictwo
IMPULS
Liczba stron
336
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.