...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaSocjologiaPrzerwane macierzyństwo. Psychiczne skutki aborcji

Przerwane macierzyństwo. Psychiczne skutki aborcji

35,28 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788321119434
ISBN/ISSN: 978-83-211-1943-4
Produkt niedostępny
Waga:0.37 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"Aborcja jest tragicznym wydarzeniem, agresywną i uśmiercającą odpowiedzią na problemy społeczne, indywidualne, w relacjach z innymi oraz seksualne. Fizycznej bowiem śmierci dziecka odpowiada śmierć pewnej psychicznej części matki. Jak w przypadku wszystkich agresji niosących śmierć, tak i tu chodzi o wydarzenie tego rodzaju. Dlatego należy je rozpatrywać tak, jak wszystkie wydarzenia traumatyczne, czyli jako ranę, która na zawsze zmienia człowieka w najbardziej intymnych i najgłębszych aspektach jego tożsamości. Zabliźnia się tylko z upływem czasu, a w wielu przypadkach nigdy nie doznaje się ukojenia". Grono włoskich specjalistów w przystępnej formie omawia zasadnicze problemy natury psychicznej i psychologicznej, które są związane z ciążą, a następnie zjawisko, które od lat nazywane jest "syndromem po aborcyjnym". Książka nie jest napisana z pozycji ideologicznych, ale terapeutycznych. Chodzi w niej o pomoc kobietom dotkniętym tym syndromem.
Wydawnictwo PAX
Wydawnictwo PAX
Rok wydania 2013
Wydawnictwo PAX
Rok wydania 2013
Liczba stron 296
Rok wydania 2013
Liczba stron 296
Liczba stron 296

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.