...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPozostałePrzejście. Śmierć i to, co potem...

Przejście. Śmierć i to, co potem...

31,40 zł
EAN: 9788378649007
ISBN/ISSN: 978-83-7864-900-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (11 szt.)
Waga:0.33 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Śmierci nie ma! Po śmierci ciała osoba nadal żyje! Początek życia w zaświatach Ciemny tunel Spotkania z bezcielesnymi istotami Projekcja przyszłości Powrót do ciała Nowe dowody naukowe na istnienie życia po śmieci Niezwykła książka lekarza, który spogląda za zasłonę oddzielającą życie od śmierci. Na podstawie badań i wniosków innych lekarzy oraz doświadczeń pacjentów, którzy przeszli śmierć kliniczną i powrócili do życia, autor odkrywa wagę ostatnich chwil ziemskiego życia człowieka oraz dotyka tajemnicy życia za progiem śmierci. Podjąłem się próby porównania doświadczeń medyków przeprowadzających reanimacje z pracami teologów chrześcijańskich i wybitnych współczesnych naukowców, by w ten sposób pomóc lepiej zrozumieć prawdziwe znaczenie nowej wiedzy, która dopiero wkracza do świata nauki. Niezaprzeczalny pozostaje fakt, że śmierć nie oznacza końca istnienia osobowości. Moje życie na ziemi jest tylko częścią mojego życia w ogóle, to dopiero początek rozwoju moich cech i mnie samego.
Wydawnictwo AA
Liczba stron 296
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.