...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesPrzedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej

Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej

61,95 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788301185268
ISBN/ISSN: 978-83-01-18526-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Książka powstała jako wynik ich studiów oraz grantu NCN dzięki, któremu możliwe było przeprowadzenie badań na temat przedsiębiorczości nieproduktywnej w Polsce.

To pierwsze obszerne opracowanie naukowe dotyczące zjawiska przedsiębiorczości nieproduktywnej w Polsce.

Książka pokazuje ewolucję podejścia ekonomii instytucjonalnej do istoty przedsiębiorczości, jej różnych rodzajów. Autorzy podkreślają, że to właśnie ekonomia instytucjonalna (jej rozmaite odmiany) stanowi najlepsze ramy teoretyczne, pozwalające lepiej zrozumieć w jaki sposób talenty i działania przedsiębiorcze kierują się na działania produktywne lub nieproduktywne/destruktywne.

Autorzy podjęli próbę stworzenia (w oparciu o różnorodne dostępne dane) makroekonomicznego miernika przedsiębiorczości nieproduktywnej dla celów porównań międzynarodowych.

Książka zawiera także analizę wyników pierwszych badań nad przejawami i skalą przedsiębiorczości nieproduktywnej w Polsce.

Wydawnictwo PWN
Rok wydania 2016
Liczba stron 200

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.