...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaPrzebudzenie miłości. O duchowym uzdrawianiu

Przebudzenie miłości. O duchowym uzdrawianiu

38,47 zł
EAN: 9788374891653
ISBN/ISSN: 978-83-7489-165-3
Produkt niedostępny
Waga:0.56 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2008
stron 366
format 15 x 21 cm
oprawa twarda


Duchowe uzdrawianie to proces naturalny, który wpływa na poprawę zdrowia człowieka. Jest całkowicie nieinwazyjny i uzupełnia inne metody leczenia oraz terapii. Nicholas Demetry i Edwin Clonts, autorzy książki ``Przebudzenie miłości``, na co dzień łączą tradycyjne i alternatywne metody terapii. W swojej pracy pokazują nam, jak możemy odnaleźć i rozbudzić uzdrawiającą energię dla swego serca oraz odnaleźć kontakt z naszym duchowym Ja. Integrują filozofie różnych religii, indywidualne duchowe doświadczenia oraz elementy współczesnej psychologii, odwołując się do teorii typów osobowości Enneagramu, struktury ciała energetycznego oraz budowy i funkcji siedmiu głównych czakr. Opierają się również na naukach Jezusa, którego - ich zdaniem - możemy uznać za ojca psychologii duchowego uzdrawiania. Książka ta pomoże czytelnikowi rozpoznać własny typ osobowości i obszary oddzielenia oraz poprowadzi go przez proces transformacji i uzdrowienia zranionej osobowości.
Wydawnictwo GWP
Rok wydania 2008
Liczba stron 366

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.