...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesProfesjonalne zarządzanie kadrami w podmiotach leczniczych
W publikacji przedstawiono specyfikę profesjonalnego zarządzania kadrami w podmiotach leczniczych oraz ich rolę i funkcje w organizacji. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak:
rekrutacja i selekcja pracowników podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem ich kompetencji zawodowych i osobistych,
formy zatrudniania w podmiotach leczniczych,
planowanie ścieżki rozwoju zawodowego oraz motywowanie do pracy,
system ocen pracowniczych,
wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika.
Dodatkowo omówiono zagadnienia dotyczące roli kadr w procesie zarządzania podmiotem leczniczym, w tym m.in.:
identyfikowanie misji i celów podmiotów leczniczych,
wprowadzanie procesu budowania jakości podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem roli kadry medycznej w procesie jej kształtowania,
źródła i mierniki satysfakcji pacjenta oraz motywacji personelu medycznego zarówno w aspekcie organizacyjnym, jak i psychologicznym.
rekrutacja i selekcja pracowników podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem ich kompetencji zawodowych i osobistych,
formy zatrudniania w podmiotach leczniczych,
planowanie ścieżki rozwoju zawodowego oraz motywowanie do pracy,
system ocen pracowniczych,
wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika.
Dodatkowo omówiono zagadnienia dotyczące roli kadr w procesie zarządzania podmiotem leczniczym, w tym m.in.:
identyfikowanie misji i celów podmiotów leczniczych,
wprowadzanie procesu budowania jakości podmiotów leczniczych, z uwzględnieniem roli kadry medycznej w procesie jej kształtowania,
źródła i mierniki satysfakcji pacjenta oraz motywacji personelu medycznego zarówno w aspekcie organizacyjnym, jak i psychologicznym.
Wydawnictwo
WOLTERS KLUWER
Rok wydania
2015
Liczba stron
320
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.