...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Prezydent dobrych intencji

26,15 zł
EAN: 9788364614026
ISBN/ISSN: 978-83-64614-02-6
Produkt niedostępny
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W niniejszej książce przedstawiłem w miarę możliwości całokształt polityki zagranicznej prezydenta Obamy w układzie globalnym i regionalnym. Aby sprostać szczególnym zainteresowaniom Czytelnika polskiego, jeden z rozdziałów poświęciłem stosunkom polsko-amerykańskim w okresie prezydentury Baracka Obamy. W publikacji opisałem przede wszystkim inicjatywy międzynarodowe jego administracji, zarówno sukcesy, jak i porażki. Kiedy kończyłem niniejszą książkę, Barack Obama stawał się lame duck president", prezydentem kulawą kaczką". Tym terminem Ameryka­nie określają prezydenta, który kończy swoją kadencję i nie może ubiegać się o następną. Prezydenci kulawe kaczki zachowują się bardzo różnie. Jedni postępują ostrożnie, by zapracować na godne miejsce w historii kra­ju. Inni wprost przeciwnie - nie mając przed sobą następnych wyborów, zyskują na odwadze i podejmują decyzje nawet niepopularne, ale potrzebne, i w ten sposób utrwalają o sobie pozytywną opinię. Ciekawe, który wariant zachowania wybierze Barack Obama, zwłaszcza że czekają go różne kryzysy wewnętrzne i zewnętrzne o charakterze politycznym, gospodarczym i humanitarnym.
Wydawnictwo ADAM
Rok wydania 2015
Liczba stron 268

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.