...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaPrawoPrawo własności intelektualnej. Zarys wykładu

Prawo własności intelektualnej. Zarys wykładu

72,45 zł
Producent: KRZYSZTOF CZUB
EAN: 9788326483042
ISBN/ISSN: 978-83-264-8304-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.67 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W książce przedstawiono w sposób przystępny zagadnienia dotyczące prawa własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego i prawa własności przemysłowej. Zakres przedmiotowy opracowania obejmuje utwory w rozumieniu prawa autorskiego, przedmioty praw pokrewnych oraz własności przemysłowej, jak również inne dobra niematerialne: nazwy domen internetowych, know-how, bazy danych. Znalazły się w nim liczne przykłady oraz wskazówki praktyczne dotyczące sposobu ubiegania się o ochronę, wykonywania praw i ich ochrony.
Autor omawia podstawowe definicje, przesłanki i wymogi praktyczne związane z ochroną dóbr niematerialnych, rodzaje praw chroniących takie dobra, tryby ochrony: krajowe, ponad- i międzynarodowe. Porusza także podstawowe zagadnienia procesowe związane z naruszeniem praw własności intelektualnej.
Publikacja uwzględnia najnowszy stan prawny, w szczególności zmiany do ustawy - Prawo własności przemysłowej, które weszły w życie 1 grudnia 2015 r. oraz które wejdą w życie 15 kwietnia 2016 r.
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Rok wydania 2016
Liczba stron 440

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.