...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaPrawoPrawo administracyjne. Pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie

Prawo administracyjne. Pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie

82,95 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788326486548
ISBN/ISSN: 978-83-264-8654-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.86 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W książce omówione zostały podstawowe pojęcia i instytucje prawa administracyjnego, takie jak:
geneza, charakterystyka i definicje prawa administracyjnego,
zasady prawa administracyjnego i organizacji administracji,
źródła prawa administracyjnego,
ustrój administracji państwowej i samorządowej,
kontrola administracji publicznej, a także
zasady i zagadnienia nieomówione dotychczas w literaturze, np. zasada ochrony godności człowieka w działaniu administracji, zasada solidarności społecznej i dobrej administracji.
Szóste wydanie książki uwzględnia zmiany, które nastąpiły od czasu ostatniego wydania w 2013 r., w tym wynikające z nowelizacji ustaw o samorządzie województwa, samorządzie powiatowym i samorządzie gminnym, dotyczące m.in. takich kwestii jak: współdziałanie gmin i powiatów, wspólna obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna, związki metropolitalne, prawo do informacji publicznej.
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Rok wydania 2016
Liczba stron 584

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.