...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaPrawoPrawo administracyjne. Pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie
W książce omówione zostały podstawowe pojęcia i instytucje prawa administracyjnego, takie jak:
geneza, charakterystyka i definicje prawa administracyjnego,
zasady prawa administracyjnego i organizacji administracji,
źródła prawa administracyjnego,
ustrój administracji państwowej i samorządowej,
kontrola administracji publicznej, a także
zasady i zagadnienia nieomówione dotychczas w literaturze, np. zasada ochrony godności człowieka w działaniu administracji, zasada solidarności społecznej i dobrej administracji.
Szóste wydanie książki uwzględnia zmiany, które nastąpiły od czasu ostatniego wydania w 2013 r., w tym wynikające z nowelizacji ustaw o samorządzie województwa, samorządzie powiatowym i samorządzie gminnym, dotyczące m.in. takich kwestii jak: współdziałanie gmin i powiatów, wspólna obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna, związki metropolitalne, prawo do informacji publicznej.
geneza, charakterystyka i definicje prawa administracyjnego,
zasady prawa administracyjnego i organizacji administracji,
źródła prawa administracyjnego,
ustrój administracji państwowej i samorządowej,
kontrola administracji publicznej, a także
zasady i zagadnienia nieomówione dotychczas w literaturze, np. zasada ochrony godności człowieka w działaniu administracji, zasada solidarności społecznej i dobrej administracji.
Szóste wydanie książki uwzględnia zmiany, które nastąpiły od czasu ostatniego wydania w 2013 r., w tym wynikające z nowelizacji ustaw o samorządzie województwa, samorządzie powiatowym i samorządzie gminnym, dotyczące m.in. takich kwestii jak: współdziałanie gmin i powiatów, wspólna obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna, związki metropolitalne, prawo do informacji publicznej.
Wydawnictwo
WOLTERS KLUWER
Rok wydania
2016
Liczba stron
584
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.