...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Poznajemy Zagadki matematyczne

26,15 zł
EAN: 9788374278980
ISBN/ISSN: 978-83-7427-898-0
Produkt niedostępny
Waga:0.57 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

120 pytań i odpowiedzi związanych z liczbami, bryłami i figurami, szyfrowaniem, dokonaniami wielkich matematyków i zastosowaniami matematyki w praktyce opracowali znani matematycy i popularyzatorzy tej dziedziny z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Niejednokrotnie zadają pytania – wydawałoby się wydumane, teoretyczne by w odpowiedzi pokazać bardzo praktyczne zastosowanie do rozwiązania życiowego problemu. Zmuszają naszą wyobraźnię do gimnastyki gdy konstruują zadziwiające bryły o jeszcze bardziej zadziwiających własnościach, ale… zawsze nam pomagają ilustracją. I aż trudno uwierzyć, że wiele z tych problemów rozważali już starożytni myśliciele. Z drugiej strony autorzy pokazują naprawdę barwne postacie i sytuacje związane z matematyką, jak chociażby wymyślona przez grupę młodych francuskich matematyków postać Nicolasa Bourbakiego w celu publikowania pod tym nazwiskiem nowoczesnych podręczników dla studentów. Tylko w ten sposób ich głos mógł być przeciwstawiony uznanym autorytetom i poważnie potraktowany, a aura tajemniczości ekscentrycznego Bourbakiego dodawała dynamiki całej dyskusji. Zdemaskowano tę grę po wielu latach…
Wydawnictwo DEMART
Rok wydania 2015
Liczba stron 80

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.