...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesPoradnik dla zarządcy budynku biurowego
Publikacja obejmuje najważniejsze problemy występujące w procesie zarządzania biurowcami, w przystępny sposób przedstawia, na czym polega ta działalność w praktyce, poczynając od przejmowania nieruchomości w zarząd i ukształtowania właściwych relacji pomiędzy właścicielem a zarządcą poprzez kwestie prawne i finansowe, tworzenie podstawowych dokumentów, takich jak umowa o zarządzanie, biznesplan i budżet, raporty, zarządzanie najmem i zasady współdziałania z najemcami, serwisy i media aż do zagadnień z zakresu obsługi technicznej i ochrony środowiska. Książka zawiera wiele pomocnych przykładów, procedur i schematów postępowania, tabel, wzorów dokumentów itd. Praktyczne porady są uzupełnione o niezbędne wiadomości teoretyczne, przepisy prawa i objaśnienia szeregu zagadnień i dylematów prawnych pojawiających się w zarządzaniu obiektami biurowymi. Autorka podaje też wiele cennych wskazówek, gdzie należy szukać dodatkowych informacji na temat poszczególnych zagadnień związanych z zarządzaniem oraz wskazuje wszystkie najważniejsze sprawy, o których powinien wiedzieć i pamiętać każdy zarządca nieruchomości w swojej codziennej działalności.
Poradnik adresowany jest do zarządców nieruchomości i osób przygotowujących się do wykonywania tego zawodu, deweloperów inwestujących w budowę lub rewitalizację obiektów biurowych, właścicieli nieruchomości komercyjnych, pracowników odpowiedzialnych w firmach za wynajem powierzchni na działalność gospodarczą.
Poradnik adresowany jest do zarządców nieruchomości i osób przygotowujących się do wykonywania tego zawodu, deweloperów inwestujących w budowę lub rewitalizację obiektów biurowych, właścicieli nieruchomości komercyjnych, pracowników odpowiedzialnych w firmach za wynajem powierzchni na działalność gospodarczą.
Wydawnictwo
POLTEXT
Rok wydania
2015
Liczba stron
324
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.