...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Pomiędzy

27,30 zł
EAN: 9788361298441
ISBN/ISSN: 978-83-61298-44-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.12 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Nowy tom poezji Tadeusza Dąbrowskiego! Biblioteka Poetycka Wydawnictwa a5 pod redakcją Ryszarda Krynickiego, Tom 75 "Pomiędzy" to szósta, a trzecia ogłoszona przez Wydawnictwo a5, książka poetycka Tadeusza Dąbrowskiego, laureata Nagrody Kościelskich, jednego z najważniejszych przedstawicieli współczesnej polskiej poezji, szeroko publikowanego także poza krajem. Jego nowy zbiór wierszy jest wędrówką po miejscach i ludziach, a zarazem w głąb siebie - w poszukiwaniu własnej tożsamości. W jednym z wywiadów autor Te Deum zauważa: "W moim przypadku poezja bierze się z ruchu, ze zmiany, z empatii, z tego Pomiędzy". Bohater tych wierszy - zawieszony między molochem a prowincją, zgiełkiem a ciszą, sobą oraz projekcjami siebie - prowadzi bolesną "walkę o ciągłość". Z jednej strony próbuje scalić rozpadające się Ja, z drugiej - przeraża go wszelka stałość i jednoznaczność, wszelka definicja. Dąbrowski, tworząc portret mieszkańca współczesności, nie ustawia się w roli obserwatora, lecz decyduje się na pełne uczestnictwo w świecie pozbawionym centrum. A wszystko to dzieje się w języku otwartym na rozmowę i pulsującym humorem. Żywym, lecz zdyscyplinowanym.
Wydawnictwo A5
Rok wydania 2013
Liczba stron 52

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.