...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Podstawy technik mikroskopowych

36,44 zł
EAN: 9788323330592
ISBN/ISSN: 978-83-233-3059-2
Produkt niedostępny
Waga:0.38 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku analityki medycznej. Mogą z niego również korzystać studenci innych kierunków medycznych oraz nauk przyrodniczych, a także osoby rozpoczynające pracę w placówkach badawczych i diagnostycznych, wykorzystujących techniki mikroskopowe. Książka omawia założenia i zasady pracy z mikroskopami oraz przygotowania materiału biologicznego do badań mikroskopowych, nie jest natomiast zbiorem szczegółowych procedur laboratoryjnych. Tylko przy najprostszych i najczęściej stosowanych technikach podano ograniczony wybór przepisów praktycznych, które mogą być wykorzystywane w ramach ćwiczeń studenckich lub wstępnego szkolenia laboratoryjnego. Tematy omówione w podręczniku: mikroskopy świetlne i elektronowe; rutynowe techniki histologiczne; histochemia; immunohistochemia i histochemia lektyn; hybrydyzacja i PCR in situ; badanie żywych komórek: fluorescencyjne znaczniki organelli i poziomu jonów, metoda FRET, białka fluoryzujące; autoradiografia; hodowla komórek i tkanek; cytometria, morfometria i cyfrowa analiza obrazu.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO
Liczba stron 212
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.