...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Podpis Maryi

31,40 zł
Producent: Livio Fanzaga
EAN: 9788363621377
ISBN/ISSN: 978-83-63621-37-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.18 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Od objawień Niepokalanej w Paryżu w 1830 roku, poprzez objawienia Królowej Pokoju w Medjugorie w roku 1981, aż do tych w Civitavecchia w 1994, obecność Matki Bożej na kontynencie europejskim stała się intensywna i stała. Przeprowadzono wiele badań i zaaprobowano wiele przykładów objawień Matki Bożej, ale w rzeczywistości mało kto zwraca uwagę na fakt, że plan objawień Maryjnych w ciągu ostatnich dwóch stuleci układa się w kształt litery "M", która ma odzwierciedlać ślad jej kochającego płaszcza ochraniającego nas przed zagrażającym złem. O. Livio Fanzaga i dziennikarz Saverio Gaeta poszukują odniesień między objawieniami Maryjnymi jako jednym wielkim projektem dobra wypływającego z serca Madonny. Czy chcesz być częścią tego cudownego planu Bożego miłosierdzia, którego Służebnica Pańska jest wiernym orędownikiem? Wiele zależy również od naszego pokolenia, które jest wezwane do odpowiedzi na apele nieba. Musimy zachować czujność i obudzić się ze snu, który paraliżuje nasze dusze, aby zrozumieć znaki czasu - są to pierwsze kroki do podjęcia w tej chwili łaski, która jest jeszcze przed nami.
Wydawnictwo ESPRIT
Rok wydania 2013
Liczba stron 320

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.