...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInnePoczątkujący nauczyciel. Studium przypadku
Wydanie 2006
format A5
stron 184
Opowiedziana tu historia Kerrie, początkującej nauczycielki, stała się podstawą studium przypadku, które zgodnie z zamierzeniami autora ma ułatwić nowicjuszom pierwsze kroki w pracy szkolnej, a także wskazać im drogę rozwoju umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Doświadczenia Kerrie w pierwszym roku pracy były dość typowe - wielu świeżo upieczonych nauczycieli zmaga się z podobnymi problemami (dotyczącymi na przykład planowania, dyscypliny, oceniania, zróżnicowanego poziomu uczniów oraz rozbieżności pomiędzy własną wizją nauczania a narzuconymi odgórnie wytycznymi) i na ogół samodzielnie poszukuje ich rozwiązania. Do nich głównie adresowana jest ta książka, ale powinni ją także przeczytać ci, którzy kształcą przyszłych pedagogów, jak również ci, którzy pragną zreformować wciąż niedoskonały system edukacji.
format A5
stron 184
Opowiedziana tu historia Kerrie, początkującej nauczycielki, stała się podstawą studium przypadku, które zgodnie z zamierzeniami autora ma ułatwić nowicjuszom pierwsze kroki w pracy szkolnej, a także wskazać im drogę rozwoju umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Doświadczenia Kerrie w pierwszym roku pracy były dość typowe - wielu świeżo upieczonych nauczycieli zmaga się z podobnymi problemami (dotyczącymi na przykład planowania, dyscypliny, oceniania, zróżnicowanego poziomu uczniów oraz rozbieżności pomiędzy własną wizją nauczania a narzuconymi odgórnie wytycznymi) i na ogół samodzielnie poszukuje ich rozwiązania. Do nich głównie adresowana jest ta książka, ale powinni ją także przeczytać ci, którzy kształcą przyszłych pedagogów, jak również ci, którzy pragną zreformować wciąż niedoskonały system edukacji.
Wydawnictwo
GWP
Rok wydania
2006
Liczba stron
184
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.