...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Po szczęście do pracy

38,75 zł
EAN: 9788364776397
ISBN/ISSN: 978-83-64776-39-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (17 szt.)
Waga:0.51 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

"Wybierz sobie zawód, który lubisz, a całe życie nie będziesz musiał pracować."
Konfucjusz
Dziesięciu specjalistów: psychoterapeuci, coachowie, prawnik (m.in. Wojciech Eichelberger, Katarzyna Miller, Iwona Firmanty, Tomasz Srebnicki) dzieli się z czytelnikami wiedzą, jak osiągnąć szczęście w pracy. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu uzyskasz recepty na szczęście w swoim życiu zawodowym. W rozmowach, które odbyli z autorką wskazują Ci: techniki radzenia sobie z emocjami i stresem, techniki przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu oraz techniki związane z asertywnością. Wskazówki specjalistów pozwolą Ci zbudować świadomość własnych celów i sprawnie zarządzać swoim czasem.
Książka wskaże Ci właściwą drogę do osiągnięcia szczęścia w życiu zawodowym - niezależnie od tego gdzie pracujesz i jak bogaty jest Twój życiorys zawodowy.
Jeśli praca kojarzy Ci się jedynie z rutyną, wysiłkiem i wynikającym z niego zmęczeniem i często zadajesz sobie pytania:
• Czy lubię swoją pracę?
• Czy praca jest dla mnie złem koniecznym?
• Czy robię to, co robię, bo muszę?
• Czy dzięki tej pracy mogę się rozwijać?
• Czemu brak mi wiary we własne siły?
przeczytaj tę książkę
Wydawnictwo ZWIERCIADŁO
Rok wydania 2015
Liczba stron 392

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.