...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaPlacówka rewelacyjna. Zarządzanie wizerunkiem placówki edukacyjnej
PORADNIK zawierający wskazówki dotyczące świadomego budowania wizerunku placówki edukacyjnej
Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół – młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola do zmian i innowacji. To, że ktoś startuje ze świeżą energią, nie oznacza, że nie może czerpać z doświadczenia konkurencji. Konkurencyjność i rozumienie potrzeb klientów są dziś kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placówki.
Konkurencja nie śpi, a wymagania rosną. Dlatego dobrze jest zrozumieć mechanizmy działania rynku i elementy komunikacji, które pozwalają zaskarbić przychylność rodziców i dzieci. I zapraszać do placówki z pełną świadomością tego, że klienci znajdą u nas to, czego szukają. Jeśli w ten sposób spojrzymy na naszą placówkę, to z pewnością dostrzeżemy potrzebę sięgnięcia po narzędzie w postaci poradnika zwierającego wskazówki dotyczące świadomego budowania jej wizerunku.
PORADNIK składa się z puzzli- począwszy od elementów ułatwiających zrozumienie działania mechanizmów, jakimi kieruje się konkurencja, poprzez dziesiątki obrazowych przykładów odnoszących się do komunikacji z rodzicami i personelem w rozmaitych sytuacjach, aż do części z których budujemy stronę internetową, stanowiącą narzędzie komunikacji, informacji oraz reklamy.
Dużo tych puzzli. Każdemu trzeba się dokładnie przyjrzeć, dopasować w odpowiednie miejsce i zgrabnie połączyć z kolejnym elementem. Powoli, krok po kroku, z rozmysłem (ale bez ospałości). Aż powstanie skrojona na miarę naszych możliwości, ambicji i kreatywności oraz potrzeb klientów, jedyna w swoim rodzaju TWOJA REWELACYJNA placówka edukacyjna.
Wydawnictwo
BLIŻEJ PRZEDSZKOLA
Liczba stron
144
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.