...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaKsiążka dziecięcaPozostałePiratologia. Dziennik kapitana Williama Lubbera - Łowcy piratów
Wydanie 2007
stron 32
format 26,0 x 31,0 cm
oprawa twarda foliowana
Kolejna, czwarta z serii tajemniczych ksiąg - `autentyków`, które podobno przetrwały wielowiekową próbę czasu i zostały wydane na nowo w starej formie. Tym razem, po Smokologii, Egiptologii i Księdze Czarów, czytelnik dostaje do rąk dziennik kapitana statku ścigającego po morzach i oceanach słynną piratkę. Odkrywając ukryte w księdze informacje i cenne wskazówki, krok po kroku wchodzimy w świat piratów, korsarzy i bukanierów. Poznajemy ich prawdziwe życie i zgłębiamy najskrytsze sekrety. Kto zwycięsko przebrnie przez gąszcz listów, mapek i szyfrów, ten być może na końcu rozwiąże tajemnicę pirackiego skarbu. Szatą graficzną, stylem ilustracji i nagromadzeniem ciekawostek księga w niczym nie odbiega od swych poprzedniczek, zatem zaspokoi wymagania nawet najbardziej wybrednych czytelników.
stron 32
format 26,0 x 31,0 cm
oprawa twarda foliowana
Kolejna, czwarta z serii tajemniczych ksiąg - `autentyków`, które podobno przetrwały wielowiekową próbę czasu i zostały wydane na nowo w starej formie. Tym razem, po Smokologii, Egiptologii i Księdze Czarów, czytelnik dostaje do rąk dziennik kapitana statku ścigającego po morzach i oceanach słynną piratkę. Odkrywając ukryte w księdze informacje i cenne wskazówki, krok po kroku wchodzimy w świat piratów, korsarzy i bukanierów. Poznajemy ich prawdziwe życie i zgłębiamy najskrytsze sekrety. Kto zwycięsko przebrnie przez gąszcz listów, mapek i szyfrów, ten być może na końcu rozwiąże tajemnicę pirackiego skarbu. Szatą graficzną, stylem ilustracji i nagromadzeniem ciekawostek księga w niczym nie odbiega od swych poprzedniczek, zatem zaspokoi wymagania nawet najbardziej wybrednych czytelników.
Wydawnictwo
DEBIT
Rok wydania
2007
Liczba stron
32
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.