...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaLogopedia, dysleksja, dysortografiaPies sekwencyjny. Sekwencje słuchowe
Ćwiczenia uwagi słuchowej dla dzieci trzy, cztero i pięcioletnich.
Ćwiczenia słuchowe zostały przygotowane dla dzieci;
- rozpoczynających naukę języka obcego,
- dwujęzycznych,
- zagrożonych dysleksją,
- lewousznych,
- z trudnościami w kontrolowaniu uwagi słuchowej,
- poddanych nadmiernej stymulacji wysokimi technologiami.
Linearne ćwiczenia słuchowe są bardzo ważną częścią stymulacji rozwoju dziecka. Takie ćwiczenia w istotny sposób poprawiają uwagę i pamięć słuchową. Prawidłowo rozwijający się trzylatek (czas po drugich urodzinach) powinien wysłuchać, powtórzyć i zapamiętać sekwencję trzech wyrazów. Ta umiejętność umożliwi uczenie się ze słuchu, zapamiętywanie całych fraz podczas nauki języka drugiego lub obcego. Istotne jest ukształtowanie nawyku linearnego (po kolei) słuchania i zapamiętywania, które jest gwarancją sukcesu edukacyjnego.
Uwaga słuchowa i koncentracja na zadaniach akustycznych jest trudniejsza i wymagająca większego wysiłku, niż podczas zadań wizualnych dlatego tak ważna jest atrakcyjność zadań i włączenie ruchu (działania).
Ćwiczenia słuchowe zostały przygotowane dla dzieci;
- rozpoczynających naukę języka obcego,
- dwujęzycznych,
- zagrożonych dysleksją,
- lewousznych,
- z trudnościami w kontrolowaniu uwagi słuchowej,
- poddanych nadmiernej stymulacji wysokimi technologiami.
Linearne ćwiczenia słuchowe są bardzo ważną częścią stymulacji rozwoju dziecka. Takie ćwiczenia w istotny sposób poprawiają uwagę i pamięć słuchową. Prawidłowo rozwijający się trzylatek (czas po drugich urodzinach) powinien wysłuchać, powtórzyć i zapamiętać sekwencję trzech wyrazów. Ta umiejętność umożliwi uczenie się ze słuchu, zapamiętywanie całych fraz podczas nauki języka drugiego lub obcego. Istotne jest ukształtowanie nawyku linearnego (po kolei) słuchania i zapamiętywania, które jest gwarancją sukcesu edukacyjnego.
Uwaga słuchowa i koncentracja na zadaniach akustycznych jest trudniejsza i wymagająca większego wysiłku, niż podczas zadań wizualnych dlatego tak ważna jest atrakcyjność zadań i włączenie ruchu (działania).
Wydawnictwo
WYDAWNICTWO METODY KRAKOWSKIEJ
Rok wydania
2016
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.