...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Piękny makijaż

31,40 zł
EAN: 9788377731178
ISBN/ISSN: 978-83-7773-117-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (6 szt.)
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Każda z nas ma nieco inne powody do malowania się. Jedne kobiety pragną po prostu ładnie wyglądać, drugie np. optycznie powiększyć oczy. Od czasu do czasu większość z nich chce odmienić swój wygląd, aby subtelnie różnił się od codziennego wizerunku. Niektóre mają ochotę bawić się w metamorfozy tak często, jak zmieniają stroje. Odkryj sekrety makijażu zdradzane przez zawodową makijażystkę filmową, aby zawsze wyglądać wyjątkowo, pięknie i uwodzicielsko. Dzięki jej przystępnym wyjaśnieniom i licznym ilustracjom nauczysz się krok po kroku, jak pielęgnować skórę i rozjaśnić cerę, skorygować niedoskonałości urody, podkreślić swoje atuty i dostosować styl malowania do własnej osobowości. Autorka czyni z makijażu zabawę kolorowymi korektorami, cieniami do powiek i szminkami. Uczy, jak zamaskować zbyt wysokie czoło, szeroki nos, opadające kąciki ust czy też wąsko osadzone oczy. Dzięki niej dowiesz się, jak zrobić idealny makijaż. Dominique de Vorges przez wiele lat była główną makijażystką na planach wielu filmów. Jest dyplomowanym profesorem makijażu, a od kilku lat także prywatną konsultantką do spraw makijażu.
Wydawnictwo RM
Rok wydania 2013
Liczba stron 96

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.