...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiPięć cennych minut w pracy. 100 ćwiczeń, które pomogą ci zmniejszyć stres i dać z siebie wszystko w
Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 264.
Format 15,0x15,0cm.
Udany, bardziej produktywny dzień pracy - w 5 minut! Czy zdarza ci się, że po stresującym dniu ciężkiej pracy nie potrafisz zebrać myśli? Mnóstwo projektów czeka na realizację, a tobie brakuje motywacji, żeby się za nie zabrać? Czy wiesz, że może być inaczej? Wystarczy kilka minut - mniej niż zajmuje przerwa na kawę - żeby twój dzień pracy wypełnić spokojem, równowagą i pogodą ducha. Dzięki tej książce dowiesz się, jak łatwo, szybko i skutecznie zmienić swoją sytuację w pracy, poświęcając na to codziennie tylko 5 minut. Zmęczenie i znużenie obowiązkami zawodowymi zastąpi zaangażowanie i większa wydajność, jeśli znajdziesz chwilę na zrobienie kilku ćwiczeń relaksacyjnych i ułatwiających koncentrację. Dzięki nim łatwiej poradzisz sobie z trudnymi współpracownikami, z brutalnym szefem czy z napiętym terminem!
Oprawa broszurowa.
Strony 264.
Format 15,0x15,0cm.
Udany, bardziej produktywny dzień pracy - w 5 minut! Czy zdarza ci się, że po stresującym dniu ciężkiej pracy nie potrafisz zebrać myśli? Mnóstwo projektów czeka na realizację, a tobie brakuje motywacji, żeby się za nie zabrać? Czy wiesz, że może być inaczej? Wystarczy kilka minut - mniej niż zajmuje przerwa na kawę - żeby twój dzień pracy wypełnić spokojem, równowagą i pogodą ducha. Dzięki tej książce dowiesz się, jak łatwo, szybko i skutecznie zmienić swoją sytuację w pracy, poświęcając na to codziennie tylko 5 minut. Zmęczenie i znużenie obowiązkami zawodowymi zastąpi zaangażowanie i większa wydajność, jeśli znajdziesz chwilę na zrobienie kilku ćwiczeń relaksacyjnych i ułatwiających koncentrację. Dzięki nim łatwiej poradzisz sobie z trudnymi współpracownikami, z brutalnym szefem czy z napiętym terminem!
Wydawnictwo
GWP
Rok wydania
2010
Liczba stron
264
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.