...jest pusty
Wydanie 2012r.
Oprawa broszurowa.
Strony 288.
Format 15,5x23cm.
Kolejna książka o Pepie Guardioli?
Tak, ale ta jest inna.
Nie opowiada o nim żaden dziennikarz, nie snuje swojej historii sam Pep. Tym razem oddaje głos innym - tym, którzy patrzą na niego z boku i dlatego postrzegają go w sposób prosty i prawdziwy, bez żadnego filtru. O Pepie mówią rodzice i rodzeństwo, koledzy i nauczyciele ze szkoły, przyjaciele i wrogowie z boiska, od Guillermo Amora i Andoniego Zubizarrety po Fernando Hierro, jego wielkiego rywala z Realu Madryt. Jego trenerzy, czasem o przeciwstawnym spojrzeniu - od Johana Cruyffa po Louisa van Gaala i Fabio Capello - agenci piłkarscy, szefowie klubu, w tym były prezydent Joan Laporta - ten sam, który, kiedy zaproponował Pepowi prowadzenie pierwszej drużyny Barcelony, otrzymał dosadną odpowiedź: "Nie będziesz miał jaj, żeby to zrobić". Dosłownie. Bez owijania w bawełnę.
W tej książce Czytelnik odkryje niektóre sekrety Pepa Guardioli, a przede wszystkim pozna go za pośrednictwem ludzi, którzy odegrali ważną rolę w jego życiu. Ich różne punkty widzenia łączą się na końcu książki, niczym swoiste puzzle, układające się w obraz przejrzysty, wyjątkowy i do tej pory nieznany: prawdziwego Pepa Guardioli.
Jordi Pons Salas urodził się w 1967 roku w Barcelonie, chociaż uważa się za mieszkańca L"Hospitalet de Llobregat. Ukończył dziennikarstwo na Uniwersytecie Autonomicznym w Barcelonie. Przez dziewięć lat był sprawozdawcą w Radio Nacional, R-1 i R-4, gdzie zajmował się transmisjami z meczów piłki nożnej i koszykówki, jak również informacjami ze świata tenisa. Współpracował z "El Mundo Deportivo", a sporadycznie także z "El País" i "Avui". Pracuje w COMRadio od początku istnienia tej stacji, pełni tam funkcję szefa działu sportowego. Prowadzi różne programy i zajmuje się komentowaniem spotkań Barcelony.
Wydawnictwo
SINE QUA NON
Rok wydania
2012
Liczba stron
288
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.