...jest pusty
Wydanie 2009r.
Oprawa miękka.
Strony 206.
Format 16,0x23,5cm.
Opracowanie niniejsze powstało w odpowiedzi na zapotrzebowanie studentów pedagogiki specjalnej. Książka obejmuje trzy grupy zagadnień. W pierwszej znalazły się wstępne wiadomości dotyczące oligofrenopedagogiki jako nauki Pokazuje ona wzajemny związek między stopniem upośledzenia a planowaniem postępowania rewalidacyjnego. Druga część książki zawiera ogólne założenia organizacji szkolnictwa specjalnego dla upośledzonych umysłowo w Polsce i dotyczy głównie placówek w formie zorganizowanych zakładów opieki szkolnej i zdrowotnej. Część trzecia zawiera materiał dotyczący opieki nad dzieckiem upośledzonym umysłowo we Francji i w Belgii. Na dołaczonej do książki płytce CD umieszczono wybrane przepisy regulujące działalność placówek specjalnych dla upośledzonych umysłowo oraz dotyczące zasad organizowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi w szkołach publicznych.
Oprawa miękka.
Strony 206.
Format 16,0x23,5cm.
Opracowanie niniejsze powstało w odpowiedzi na zapotrzebowanie studentów pedagogiki specjalnej. Książka obejmuje trzy grupy zagadnień. W pierwszej znalazły się wstępne wiadomości dotyczące oligofrenopedagogiki jako nauki Pokazuje ona wzajemny związek między stopniem upośledzenia a planowaniem postępowania rewalidacyjnego. Druga część książki zawiera ogólne założenia organizacji szkolnictwa specjalnego dla upośledzonych umysłowo w Polsce i dotyczy głównie placówek w formie zorganizowanych zakładów opieki szkolnej i zdrowotnej. Część trzecia zawiera materiał dotyczący opieki nad dzieckiem upośledzonym umysłowo we Francji i w Belgii. Na dołaczonej do książki płytce CD umieszczono wybrane przepisy regulujące działalność placówek specjalnych dla upośledzonych umysłowo oraz dotyczące zasad organizowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi w szkołach publicznych.
Wydawnictwo
IMPULS
Liczba stron
206
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.