...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPedagogikaPedagogika alternatywna - tom II Innowacje edukacyjne i reformy pedagogiczne
Wydanie 2007
format B5
stron 420
W części drugiej Pedagogiki alternatywnej znajdują się publikacje o dość zróżnicowanej treści. Tematem kilku publikacji jest edukacja zintegrowana na etapie wczesnoszkolnym. Najdłużej realizowana reforma tego szczebla szkolnictwa stanowi podstawę do formułowania ocen, analizy krytycznej, a także ukazywania nowych rozwiązań edukacyjnych. Autorzy podejmują się oceny takich kryteriów nauczania jak: kompetencje poznawcze uczniów, poziom twórczości uczniów realizujących różne programy nauczania zintegrowanego. Rozważają też potrzebę integracji w edukacji wczesnoszkolnej na podstawie wybranych założeń metody Montessori. W podobny sposób została zaprezentowana problematyka kształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Autorzy dokonali bardzo wnikliwej analizy, wskazali wielostronność uwarunkowań badanego problemu, wykazując się rozległą wiedzą na temat kształcenia nauczyciela. Książka opisuje ponadto problemy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, inspirując pedagogów do poszukiwania nowych metod w kształceniu integracyjnym. Autorzy zwracają uwagę również na to, iż pełna działalność szkoły obejmuje także kontakty z rodzicami, analizując przyczyny niepowodzeń w ich współpracy ze szkołą.
format B5
stron 420
W części drugiej Pedagogiki alternatywnej znajdują się publikacje o dość zróżnicowanej treści. Tematem kilku publikacji jest edukacja zintegrowana na etapie wczesnoszkolnym. Najdłużej realizowana reforma tego szczebla szkolnictwa stanowi podstawę do formułowania ocen, analizy krytycznej, a także ukazywania nowych rozwiązań edukacyjnych. Autorzy podejmują się oceny takich kryteriów nauczania jak: kompetencje poznawcze uczniów, poziom twórczości uczniów realizujących różne programy nauczania zintegrowanego. Rozważają też potrzebę integracji w edukacji wczesnoszkolnej na podstawie wybranych założeń metody Montessori. W podobny sposób została zaprezentowana problematyka kształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Autorzy dokonali bardzo wnikliwej analizy, wskazali wielostronność uwarunkowań badanego problemu, wykazując się rozległą wiedzą na temat kształcenia nauczyciela. Książka opisuje ponadto problemy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, inspirując pedagogów do poszukiwania nowych metod w kształceniu integracyjnym. Autorzy zwracają uwagę również na to, iż pełna działalność szkoły obejmuje także kontakty z rodzicami, analizując przyczyny niepowodzeń w ich współpracy ze szkołą.
Wydawnictwo
IMPULS
Liczba stron
420
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.