...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Pazurzak

37,80 zł
EAN: 9788362737611
ISBN/ISSN: 978-83-62737-61-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (11 szt.)
Waga:0.49 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Pazurzak to czarodziej, który podczas pełni księżyca uzupełnia zapasy w spiżarni. Którejś nocy zakrada się do pokoju małej Blanki - osóbki chytrej jak lis i mądrej jak sowa. „Dziewczynka obudziła się, przetarła oczy i zawołała z uśmiechem: – Ale heca, Wuju Niechluju! – Nie jestem Niechluj. Jestem Pazurzak Ponury, co długie nosi pazury! – odparł oburzony czarodziej. [...] – Nie żartuj. Jesteś Niechluj! – Ależ skąd. Jestem Pazurzak Ponury! Rzuć okiem na moje pazury”. Spotkanie to jest początkiem niezwykłej przyjaźni. Tytułowy bohater nie może zrealizować swoich niecnych planów, ponieważ okazuje się bezsilny wobec inteligencji dziecka. Ostatecznie zmienia się nie do poznania pod wpływem pomysłowej Blanki. Opowiadanie napisane przez hiszpańską bajarkę Margaritę del Mazo zaskakuje zadziornym humorem i subtelnym ciepłem. Pazurzak, który jest ucieleśnieniem dziecięcych lęków, pozwala małemu czytelnikowi rozpoznać zagrożenie, podsuwając jednocześnie możliwy sposób przezwyciężenia trudności. Drugie tło historii, odwołujące się do problemów Pazurzaka z higieną, niesie elementy komiczne, niepozbawione wartości edukacyjnej.
Wydawnictwo TAKO
Rok wydania 2014
Liczba stron 36

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.