...jest pusty
Paryska dieta to nowoczesny plan stopniowej i, co istotne, trwałej utraty masy ciała. Dostarczając niezbędnej motywacji, autor prowadzi czytelnika przez trzy kolejne fazy: Cafe, Bistro i Gourmet, aż do osiągnięcia wymarzonej sylwetki.
Łącząc zdrowy styl życia Francuzów i determinację Amerykanów w ich niekończącej się pogoni za szczupłą sylwetką i dobrym samopoczuciem, doktor Cohen przedstawia świeże spojrzenie na kwestię zdrowego odżywiania. Zdecydowanie przeciwny dietom „ekstremalnym” i nieuchronnemu efektowi jo-jo, który im towarzyszy, doktor Cohen proponuje świeże, rozsądne i holistyczne podejście uwzględniające fizyczne, psychologiczne i kulturowe czynniki wpływające na nasz stosunek do jedzenia.
Oparte na zwyczajach i preferencjach żywieniowych typowych dla paryskiego stylu życia, proste, i pożywne dania są smaczne i stanowią źródło wszystkich niezbędnych wartości odżywczych, nie dostarczając jednocześnie nadmiaru kalorii.
Paryska dieta nie jest chwilową nowinką. To zupełnie nowe podejście do odchudzania, a jednocześnie sposób na celebrowanie życia, który pomoże uzyskać świetny wygląd i doskonałe samopoczucie.
Doktor nauk medycznych Jean-Michel Cohen jest najsłynniejszym specjalistą ds. żywienia we Francji. Jego bestsellerowe publikacje dotyczące odżywiania i odchudzania – ich nakład wyniósł ponad milion egzemplarzy – zostały przetłumaczone na dziewięć języków.
Jean-Michel Cohen prowadzi także programy telewizyjne dotyczące odchudzania, występował m.in. we francuskiej wersji programu Master Chef. W 1986 roku stworzył pierwsze wielospecjalistyczne centrum leczenia otyłości we Francji. W czasie swojej praktyki lekarskiej pomógł ponad 30 tysiącom pacjentów borykających się z otyłością i zaburzeniami odżywiania, a jego portal zmotywował pół miliona internautów do podjęcia walki ze zbędnymi kilogramami.
Wydawnictwo
REBIS
Wydawnictwo
REBIS
Rok wydania
2013
Rok wydania
2013
Liczba stron
288
Liczba stron
288
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.