...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Paradoks szympansa

37,70 zł
Producent: Steve Peters
EAN: 9788377883181
ISBN/ISSN: 978-83-7788-318-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.50 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Chcesz tego czy nie - siedzi w Tobie Szympans. Za każdym razem, gdy emocje biorą górę nad rozsądkiem, a nieuzasadniony strach paraliżuje Twoje działania, to właśnie Szympans dochodzi do głosu. Im wcześniej zdasz sobie sprawę, jak dogadać się z niewygodnym towarzyszem, tym lepiej dla Ciebie. Bestsellerowa książka prof. Steve a Petersa to nieszablonowa instrukcja obsługi wewnętrznego Szympansa, który może być najlepszym przyjacielem albo największym wrogiem. Na tym polega paradoks Szympansa. Skuteczność rewolucyjnego modelu zarządzania umysłem proponowanego przez prof. Petersa potwierdzają badania naukowe i sukcesy jego podopiecznych. Prof. Steve Peters był mózgiem zwycięskiego zespołu kolarzy brytyjskich na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie w 2012 roku. Jego psychologiczne techniki zaowocowały olimpijskimi medalami największych czempionów świata sportu. Zdaniem Bradley a Wigginsa - czterokrotnego mistrza olimpijskiego i sześciokrotnego mistrza świata w kolarstwie torowym - to właśnie trening mentalny pod kierunkiem prof. Petersa zdecydował o jego zwycięstwie w Tour de France 2012.
Wydawnictwo EDGARD
Rok wydania 2013
Wydawnictwo EDGARD
Liczba stron 304
Rok wydania 2013
Liczba stron 304

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.