...jest pusty
Wydanie 2010
oprawa broszurowa
strony 74
format 16,5x23,5 cm
Inscenizacje zawarte w tym zbiorku przeznaczone są dla uczniów i nauczycieli nauczania zintegrowanego oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Książka zawiera inscenizacje, wierszyki oraz piosenki, które można wykorzystać na różnych etapach realizacji treści programowych. Przykładowe inscenizacje to: Ślubowanie klas pierwszych, Znaki drogowe, Zimowe zabawy, Dzień Matki, Przygody kotka Kotusia. Inscenizacja jest tą formą pracy nauczyciela z uczniami, która pobudza wielostronną aktywność dziecka: emocjonalną, praktyczną, intelektualną. Wpływa wszechstronnie kształcąco, jest źródłem różnorodnych przeżyć emocjonalnych związanych nie tylko z odbiorem treści przedstawienia, ale także z procesem przygotowania i wystawienia go. Daje dzieciom możliwość poznania nowych środków ekspresji, rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość, twórczą inwencję, a także umiejętność podejmowania i realizowania decyzji. Praca z tekstem, twórczość plastyczna związana z wykonaniem dekoracji, rekwizytów, opracowanie elementów muzycznych pozwalają na wszechstronne zaangażowanie się dziecka w proces tworzenia. Ta różnorodność zadań sprawia, że każdy uczeń może znaleźć pole do działania, nauczyciel zaś ma możliwość realizacji treści programowych zarówno w zakresie edukacji polonistycznej, jak i muzycznej czy plastycznej.
oprawa broszurowa
strony 74
format 16,5x23,5 cm
Inscenizacje zawarte w tym zbiorku przeznaczone są dla uczniów i nauczycieli nauczania zintegrowanego oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Książka zawiera inscenizacje, wierszyki oraz piosenki, które można wykorzystać na różnych etapach realizacji treści programowych. Przykładowe inscenizacje to: Ślubowanie klas pierwszych, Znaki drogowe, Zimowe zabawy, Dzień Matki, Przygody kotka Kotusia. Inscenizacja jest tą formą pracy nauczyciela z uczniami, która pobudza wielostronną aktywność dziecka: emocjonalną, praktyczną, intelektualną. Wpływa wszechstronnie kształcąco, jest źródłem różnorodnych przeżyć emocjonalnych związanych nie tylko z odbiorem treści przedstawienia, ale także z procesem przygotowania i wystawienia go. Daje dzieciom możliwość poznania nowych środków ekspresji, rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość, twórczą inwencję, a także umiejętność podejmowania i realizowania decyzji. Praca z tekstem, twórczość plastyczna związana z wykonaniem dekoracji, rekwizytów, opracowanie elementów muzycznych pozwalają na wszechstronne zaangażowanie się dziecka w proces tworzenia. Ta różnorodność zadań sprawia, że każdy uczeń może znaleźć pole do działania, nauczyciel zaś ma możliwość realizacji treści programowych zarówno w zakresie edukacji polonistycznej, jak i muzycznej czy plastycznej.
Wydawnictwo
HARMONIA
Rok wydania
2010
Liczba stron
74
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.