...jest pusty
Kolorowanie to zajęcie nie tylko dla najmłodszych. Wywiera kojący wpływ na ludzi w różnym wieku. Ma działanie podobne do medytacji: porządkuje myśli, wycisza emocje, przywraca harmonię wewnętrznego ja. Dodatkowo rozwija kreatywność i wyobraźnię. To znakomity sposób na relaks i wypełnienie nawet krótkich przerw w pracy i domowych obowiązkach.
Prezentowane kolorowanki łączą w sobie walory relaksacyjne z estetycznymi i poznawczymi. Bogactwo motywów sprawia, że każdy znajdzie wzór odpowiedni dla siebie. Poszczególne kartki z rysunkami można łatwo wyrwać , by przygotować z nich kolekcję, która znakomicie nadaje się do dekoracji mieszkania. Koloruj więc i twórz własną kolekcję obrazów!
Proponowane w tej książce kolorowanki nawiązują do zdobnictwa obecnego w kulturze od zarania dziejów. Powtarzalne motywy, czy to realistyczne czy całkowicie abstrakcyjne, mają zdolność zatrzymywania uwagi osoby kolorującej i oderwania jej umysłu od problemów dnia codziennego. Wyciszają i w ten sposób przywracają spokój ducha. Stanowią też znakomite pole do rozwijania inwencji i kreatywności.
Prezentowane kolorowanki łączą w sobie walory relaksacyjne z estetycznymi i poznawczymi. Bogactwo motywów sprawia, że każdy znajdzie wzór odpowiedni dla siebie. Poszczególne kartki z rysunkami można łatwo wyrwać , by przygotować z nich kolekcję, która znakomicie nadaje się do dekoracji mieszkania. Koloruj więc i twórz własną kolekcję obrazów!
Proponowane w tej książce kolorowanki nawiązują do zdobnictwa obecnego w kulturze od zarania dziejów. Powtarzalne motywy, czy to realistyczne czy całkowicie abstrakcyjne, mają zdolność zatrzymywania uwagi osoby kolorującej i oderwania jej umysłu od problemów dnia codziennego. Wyciszają i w ten sposób przywracają spokój ducha. Stanowią też znakomite pole do rozwijania inwencji i kreatywności.
Wydawnictwo
DEBIT
Rok wydania
2015
Liczba stron
104
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.