...jest pusty
Wydanie 2011r.
oprawa broszurowa.
Strony 308.
Format 16,5x23,5cm.
Kolejna odsłona zeszytów pedagogicznych Uniwersytetu Śląskiego przynosi rozważania dotyczące metodologii badań w dziedzinach humanistycznych. Publikacja jest rezultatem XXIV Letniej Szkoły Młodych Pedagogów które w dużej mierze oscylowały wokół istniejących ograniczeń i możliwości stosowania jakościowych orientacji badawczych w naukach o wychowaniu.
Spotkanie, któremu towarzyszyły wystąpienia wybitnych ludzi filozofii, socjologii i nauk pedagogicznych, zaowocowało opracowaniem mającym odpowiedzieć na aktualne i ważkie pytania o procedury badawcze w dziedzinie pedagogiki. Jak pogodzić swoistość przedmiotu badań z procedurami badawczymi? Jakie korzyści i jakie zagrożenia niosą ze sobą kompilacje procedur jakościowych i ilościowych w badaniach pedagogicznych?
Bogactwo tekstów składających się na publikację pozwala na analizę problemu z wielu odrębnych perspektyw badawczych. Treści ukazują bogactwo sensów i znaczeń zaczerpniętych z wielu nurtów, dzięki czemu problematyka przedstawiona w sposób możliwie szeroki i kompletny. Redaktorzy przyjęli metaforę drogi jako wartości porządkującej kierunek rozważań i dociekań. W związku z układ treści kolejno przechodzi przez kolejne fazy "podróży": planowanie, przygotowanie, wyruszenie w podróż, będące odpowiednikiem: pracy nad koncepcją badań, dookreślaniem celu, ustalenia procedur, stawiania hipotez, doboru metody.
Wydawnictwo
IMPULS
Liczba stron
308
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.