...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiTechnikumOrganizacja pracy w hotelarstwie. Technik hotelarstwa. Podręcznik cz.2

Organizacja pracy w hotelarstwie. Technik hotelarstwa. Podręcznik cz.2

41,27 zł
EAN: 9788302119149
ISBN/ISSN: 978-83-02-11914-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik jest podzielony na 6 rozdziałów. Rozdział 1. zawiera wiadomości na temat systemów zachowania czystości w obiekcie hotelarskim z uwzględnieniem zasad bhp, przepisów sanitarnych i ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska. W rozdziale 2. omówiono usługi gastronomiczne w obiekcie hotelarskim. Rozdział 3. zawiera informacje na temat wyposażenia technicznego obiektów hotelarskich. W rozdziale 4. omówiono współpracę obiektów hotelarskich z biurami podróży, w tym rodzaje umów, kodeks postępowania praktycznego oraz organizacje turystyczne w Polsce. Rozdział 5. poświęcono na omówienie sposobów zarządzania obiektem hotelarskim, czyli stylów kierowania, form zarządzania, schematów organizacji oraz administracji obiektów hotelarskich, a także przykładowego regulaminu hotelowego. W rozdziale 6. Omówiono odpowiedzialność obiektu hotelarskiego, a więc przepisy prawa obowiązujące w Polsce i międzynarodowe .
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2011
Liczba stron 230

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.