...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaHobby i rozrywkaPozostałeOgród medytacji. 100 rysunków do kolorowania
Kolorowanie to zajęcie nie tylko dla najmłodszych. Wywiera kojący wpływ na ludzi w różnym wieku. Ma działanie podobne do medytacji: porządkuje myśli, wycisza emocje, przywraca harmonię wewnętrznego ja. Dodatkowo rozwija kreatywność i wyobraźnię. To znakomity sposób na relaks i wypełnienie nawet krótkich przerw w pracy i domowych obowiązkach.
Prezentowane kolorowanki łączą w sobie walory relaksacyjne z estetycznymi i poznawczymi. Bogactwo motywów sprawia, że każdy znajdzie wzór odpowiedni dla siebie. Poszczególne kartki z rysunkami można łatwo wyrwać , by przygotować z nich kolekcję, która znakomicie nadaje się do dekoracji mieszkania. Koloruj więc i twórz własną kolekcję obrazów!
Zasadniczym celem kolorowanek zawartych w tej książce jest pomoc w odnalezieniu dobrego sposobu na relaksujący wypoczynek. Motywy nawiązują do mandali, choć odchodzą od ich ścisłych reguł. Podobnie jednak jak mandale pozwalają wejść w świat mądrości, spokoju i ciszy, stworzyć specyficzną przestrzeń z dala od codzienności. Pomagają uwolnić wyobraźnię i odzwierciedlić kolory własnych marzeń.
Prezentowane kolorowanki łączą w sobie walory relaksacyjne z estetycznymi i poznawczymi. Bogactwo motywów sprawia, że każdy znajdzie wzór odpowiedni dla siebie. Poszczególne kartki z rysunkami można łatwo wyrwać , by przygotować z nich kolekcję, która znakomicie nadaje się do dekoracji mieszkania. Koloruj więc i twórz własną kolekcję obrazów!
Zasadniczym celem kolorowanek zawartych w tej książce jest pomoc w odnalezieniu dobrego sposobu na relaksujący wypoczynek. Motywy nawiązują do mandali, choć odchodzą od ich ścisłych reguł. Podobnie jednak jak mandale pozwalają wejść w świat mądrości, spokoju i ciszy, stworzyć specyficzną przestrzeń z dala od codzienności. Pomagają uwolnić wyobraźnię i odzwierciedlić kolory własnych marzeń.
Wydawnictwo
DEBIT
Rok wydania
2015
Liczba stron
104
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.