...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Ofiarowana. Moje życie w sekcie scjentologów

41,90 zł
EAN: 9788324023868
ISBN/ISSN: 978-83-240-2386-8
Produkt niedostępny
Waga:0.43 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Siedmioletnia Jenna stoi w otoczeniu dorosłych. Dwaj przedstawiciele Kościoła scjen-tologicznego, ubrani w błyszczące mundury, wręczają jej umowę. Za chwilę dziew-czynka podpisze, podobnie jak inni mali członkowie, kontrakt z organizacją na miliard lat! Ofiaruje sekcie swoje życie. Jenna Miscavige Hill jest bratanicą samego przywódcy scjentologów. Jako jego krew-na znalazła się w centrum najważniejszych dla sekty wydarzeń i poznała jej wstydliwe tajemnice. Kiedy uświadomiła sobie, że jest ofiarą manipulacji, podjęła dramatyczną próbę wyzwolenia się spod wpływu religijnej organizacji. Spisane po latach przejmujące wspomnienia dziewczyny odkrywają największe se-krety scjentologów. Członkami Kościoła scjentologicznego od lat pozostają wielkie gwiazdy Hollywood: Tom Cruise, Will Smith, John Travolta, Kirstie Alley i wiele innych. Dzięki ich wspar-ciu sekta wciąż zyskuje nowych wyznawców. Dlatego Jenna wypowiedziała scjento-logom wojnę. Postanowiła opowiedzieć o przeżytym koszmarze, by uchronić innych przed niebezpieczeństwem, jakie niesie z sobą iluzoryczne szczęście w pseudoreli-gijnej wspólnocie.
Wydawnictwo ZNAK
Rok wydania 2013
Liczba stron 448

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.